Vakgerichte Workshops & Trainingen

Training

Teamleidercoaching.nl ontwikkelt en organiseert regelmatig op diverse locaties vakgerichte workshops en trainingen voor onder andere Teamleiders, Coaches, Supervisors en (KCC) Managers. Onze trainers zijn ervaren in hun vakgebied en weten wat er speelt in klantcontact omgevingen. Onze workshops zijn modulair en vormen samen een compleet Management Development programma, dat naar wens kan worden samengesteld of uitgebreid.

Deelname geschiedt op basis van Open Inschrijving. Natuurlijk is het ook mogelijk om deze trainingen in company te laten plaatsvinden, wanneer er sprake is van meerdere deelnemers. Neem gerust contact met ons op over de mogelijkheden en neem alvast eens een kijkje bij ons actuele aanbod, dat open staat voor aanmelding. Data en locatie zijn afhankelijk van de inschrijvingen.

Behoefte aan een onderwerp dat we nog niet aanbieden? Laat het ons weten! Ons aanbod groeit sterk: we nodigen je dan ook uit om regelmatig ons aanbod te bekijken.

Actueel aanbod

Klik voor meer informatie…

Quality Monitoring/gesprekscoaching: een workshop van een dag, bestemd voor teamleiders, supervisors, managers en gesprekscoaches, waarin we stilstaan bij de verschillende gespreksvormen (service, sales/advies, retentie) en welke onderdelen daarbij minimaal terug horen te komen in de coaching. Je krijgt antwoorden en inzicht op vragen als: Hoe ziet een effectief coachformulier er uit, welke tools zijn er? Hoe ziet een QM gesprek er uit? Hoe formulier ik verbeterpunten en hoe zorgen we binnen ons callcenter voor een uniforme normering? Daarnaast oefen je met het geven van ontwikkelgerichte feedback; het voorbereiden, evalueren en bespreken van QM en vertellen we je graag nog wat meer over kalibreren, wat nu precies de link is tussen QM en NPS, customer excellence en de 9+ klantbeleving. En dat allemaal in 1 dag!

EERSTVOLGENDE DATA VAN DEZE WORKSHOP: 17 APRIL en 5 JUNI 2020 A.S.

Aanmelden voor een van deze data kan door middel van een mail naar: aanmelden@teamleidercoaching.nl

Vermeld daarin je naam, telefoonnummer en om welke trainingsdag het gaat. We sturen je dan z.s.m. een aanmeldformulier en alle nadere informatie toe.

Webcare, social media, chat en videochat: een workshop van een dag, bestemd voor teamleiders, supervisors, managers en gesprekscoaches, waarin we stilstaan bij deze nieuwste rol in klant contact. Nieuwe media vragen ook om nieuwe methodes en technieken. Wat komt er allemaal bij kijken en waar hou je rekening mee als je een dergelijk team gaat aansturen of deze taken er bij krijgt in het team dat je aanstuurt. Waar let je op bij het selecteren van medewerkers voor deze rol? Hoe zit het met wet en regelgeving op dit vlak en met de techniek? Welke tools zijn er allemaal? Hoe bewaak je de kwaliteit? Wij geven je graag antwoord op deze en andere vragen en nemen je graag mee in de nieuwste ontwikkelingen op dit vlak, zodat jij goed beslagen ten ijs komt en samen met jouw team kunt excelleren in deze nieuwe vaardigheden.

L.A.C.K.S. (LEAN/AGILE/CV/KCS/SCRUM): een workshop van een dag bestemd voor alle leidinggevenden en stafmedewerkers in klant contact omgevingen. Voortdurend verbeteren kent vele methodes en technieken; de termen vliegen je soms om de oren, maar wat is nu precies wat en hoe kun je dit inzetten in jouw team of organisatie? In deze workshop nemen we je mee in de verschillen én overeenkomsten tussen deze vormen, maar laten we je vooral zelf ervaren hoe deze methoden en technieken werken én hoe jij ze binnen jouw team of organisatie kunt inzetten om je resultaten voor een ieder inzichtelijk te maken en je nog beter te kunnen focussen op teamvorming en -resultaten.

Projectmanagementskills voor leidinggevenden; in deze workshop van een dag besteden we aandacht aan het versterken van de vaardigheden die je als leidinggevende of stafmedewerker nodig hebt, wanneer je te maken krijgt met projectmatig werken, veranderingstrajecten of bijvoorbeeld de introductie van SCRUM (o.a. het werken in sprintteams). We gebruiken hiervoor de Prince2-methodiek als uitgangspunt en besteden aandacht aan de benodigde skills, de rollen, het doen van een intake, het opstellen van een plan van aanpak, voortgangsbewaking en verslaglegging, campagnemanagement, big data en klantcontactoptimalisatie. En natuurlijk staan we ook stil bij de evaluatie van projecten; welke vormen kun je daarvoor gebruiken en hoe borg je dat jij en de organisatie blijft leren van deze ervaringen. Met deze kennis op zak kun je meedraaien in elke vorm van projectmatig werken en zelf een project managen.

Leidinggeven en coachen: een workshop van een dag bestemd voor zowel ervaren als junior leidinggevenden. Wat maakt jou tot een goed leidinggevende? Wat is het verschil tussen een coach en een leidinggevende? Welke leiderschapsstijlen zijn er en wat vindt de organisatie waar jij werkt van belang? Ben je een leider of een manager? Of maak je jezelf misschien wel liever ‘overbodig’ omdat je te maken krijgt met een zelfsturend team of jouw functie veranderd naar die van Scrum Master? Wij geven je graag inzicht in de verschillen en overeenkomsten en laten je de verschillende leiderschapsstijlen op deze dag zelf ervaren. Wat past er bij jou? Waar zit je (verborgen) talent en waar zitten jouw ontwikkelpunten? Met een persoonlijk en toekomstgericht ontwikkelplan sluit je deze dag af en haal jij straks het beste uit jezelf in deze rollen.

HRcyclus en gesprekken: in deze workshop van een dag besteden we aandacht aan jouw gespreksvaardigheden als teammanager, operationeel manager of KCC manager (i.o.) als het gaat om de HR cyclus en de bijbehorende gesprekken. Naast uitgebreide aandacht voor de theorie doe je in verschillende rollenspellen ervaring op met de volgende gespreksvormen: werving en selectiegesprekken, plannings- of afsprakengesprekken, functioneringsgesprekken, beoordelingsgesprekken, mobiliteitsgesprekken, loopbaangesprekken, correctiegesprekken en ontslag-/exitgesprekken. Een breed scala van vaardigheden die allemaal voorbij komen in je dagelijkse werk en waarmee je tijdens deze workshop naar hartenlust kunt oefenen en proberen om daarna uitstekend voorbereid deze gesprekken zelfstandig en op natuurlijke wijze te kunnen voeren, ook die gesprekken waar je vooraf met buikpijn tegen op zag!

Workshop & Training

Investering

De investering voor onze workshops bedraagt € 495,- p.p. excl. BTW.

Dit bedrag is inclusief alle materiaal, koffie/thee en lunch of snack. Elke workshop wordt afgesloten met een certificaat van deelname. Een workshop van Teamleidercoaching.nl bestaat altijd uit maximaal 10 deelnemers, daarmee borgen wij de kwaliteit en is er voldoende ruimte voor het stellen van vragen en inbrengen van eigen praktijkvraagstukken.

Vragen? Neem contact met ons op!

Bel 06- 233 711 77 of mail ons voor meer informatie: contact@teamleidercoaching.nl

Of meld je gelijk aan en stuur een mail naar: aanmelden@teamleidercoaching.nl

Vermeld daarin je naam, telefoonnummer en om welke training het gaat. Je ontvangt dan een aanmeldformulier en alle nadere informatie vooraf.